torsdag, november 04, 2010

Back in business

Nä vet ni vad. Nu är det nog dags att shapa upp den här bloggen på riktigt.

Sisådär två dagar tog det, sen var man back in business på riktigt. På sitt nya, något slitna, men ack så BRA kontor (jag menar, det är ett rum med dörr, värme och en toalett jämte. Nära hem, nära gymmet, bra pris och folk att dricka kaffe med. Vad mer kan man begära???)

Alltså sitter jag och hysteriutvecklar utbildningmaterial till en utbildning nästa vecka i Rom (jo, känns mycket märkligt att åka på jobb till...Italien? Inte ens lite österut liksom), samtidigt som jag försöker göra min CV klädsamt skrytig för att övertyga om att jag faktiskt skulle vara en bra person att hålla i en utbildning i Syrien. Och skriver listor och kopierar papper och försöker få min skärm till datorn att fungera. Dessutom har jag slut på utskriftspapper.

Jäpp, så var man tillbaka.

Inga kommentarer: