fredag, april 23, 2010

Superwoman

Jag är superwoman i dag.

Efter dagens sovmorgon och avnjutande av kaffe har jag:

- städat huset
- kokat nappflaskor
- matat bebisen
- busat med bebisen
- hyrt högtryckstvättar samt en stor rackarns lift för att komma upp på taket med tvätten
- åkt och köpt färg
- raggat granne att hjälpa till att hämta liften.
- lagat lunch
- tagit kaffepaus, skrivit mail
- läst om Knoddens utveckling i bok och lekt pedagogisk lek med Knodden
- åkt och hämtat lift
- gått till stan och handlat present till Knoddens kusin

Sovmorgon is da shit. Man får så mycket mer gjort när man får sova

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh käre tid! Vilken energi!

Kram och trevlig söndagskväll!
Camilla

Miasworld sa...

Jag undrar också vad det här kom ifrån. Idag är det måndag och jag är tillbaka till mitt gamla vanliga halvslöa jag. Just i tid för att sätta igång med deklarationen...kanske finns det ett samband?