tisdag, april 06, 2010

I am back

Nä, nu är jag nog tillbaka på riktigt skulle jag tro. Efter ett slags efter-förlossnings-vakuum när det gäller bloggen utan något riktigt driv att skriva så börjar det klia i fingrarna igen. Frågan är bara vad det här är för en blogg för tillfället. Den handlade ju mest om mina resor innan. Det kommer den nog göra när det är dags att jobba igen. Numera innefattar ordet "resor" dock inga större grejer än besök hos föräldrarna samt regelbundna svängar till IKEA.

Seså, vad vill ni höra om, mamma och ni andra läsare (En handfull. Eller kanske ett par fler). Mer om Knodden? Mer om nostalgiska tillbakablickar? (jodå, när man är över 30 får man faktiskt göra sådana). Mer om allvarliga saker? Mer om när jag gör bort mig? (händer relativt ofta).

Här kommer chansen att få bloggen ni alltid saknat! Eller nåt.

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Lite blandat, TACK ;)

Miss Baglady sa...

Om knodden, om hur det känns att vara mamma, om livet, om det du tar dig för...

M sa...

Jag tycker du borde skriva om alla latte-fikorna med Folke och hans pappa... Appropå det så borde inläggen även ha verklighetsförankring. F o far kommer gärna snart på besök.

Miasworld sa...

Hurra, ialla fall TRE personer som vill läsa! :)

Eller...två då. Och en som vill bli inbjuden på kaffe.